It's a Wonderful Wonderful life...



Գիտեմ, որ շատ քչերն են գիտակցում և ընդունում այս խոսքերի ճշմարտացիությունը, և գուցե ես էլ դրանցից մեկն էի... Բայց արդեն ուշ է, չափազանց ուշ... ՈՒՇՔԻ ԵԿԵՔ ՄԱՐԴԻԿ... Վայելեք այս կյանքի ամեն վայրկյանը, ամեն պահը, գնահատեք ՁԵՐ ԿՅԱՆՔԸ... ՄԻ' տանջեք ինքներդ ձեզ, մի' ապրեք անցյալով... Փակեք անցյալ տանող բոլոր դռները և ապրեք ներկայով... ՄԻ' ՎԱԽԵՑԵՔ ոչ մի բանից... Հավատացեք կօգնի... Ուղղակի մտածեք մի քիչ... Մտածեք, որ եթե դուք ծնվել եք, ուրեմն ունեք ձեր առաքինությունը այս աշխարհում... Փորձեք գտնել այն... ՄԻ անիմաստ վատնեք ձեր ԿՅԱՆՔԸ...
Ուղղակի դուրս եկեք երեկոյան, նայեք աստղերին, շնչեք սառը օդը և մտորեք մի քիչ...

P.S. Ու միշտ հիշեք ` " бояться глупо " ...

P.P.S  Այս գրառումս նվիրում եմ ինձ շատ թանկ մարդկանց, որոնց համար հիմա շատ դժվար է...

No need to cry...It's a wonderful wonderful life...






11 коммент.:

BAD WOLF said...

LIVE
LIVE
LIVE

LyusOK said...

Հուսով եմ կարողացա գոնե մի քիչ օգնել...:Ճ

BAD WOLF said...

LIK@ LIK@ LIK@ LIK@+ 8 TARS TESAK@

LyusOK said...

էդ լիքը լիքի համար ուրախ եմ, բայց մյուս մասը չհասկացա... :Ճ

BAD WOLF said...

AYSINK PLUS BESKONECHNOST @DOR NSHAN@ CH GDA :)

LyusOK said...

հաաաա պարզ է BAD WOLF ջան.... :Ճ

BAD WOLF said...

:)

Բժշկական նորություններ said...

Շաաաաատ լավ էր գրված... Like շատ լավ կլիներ եթե ձեր նման մտածեին բոլորը.......

LyusOK said...

Մերսի շաաատ,իրոք զգացված եմ, և հույս ունեմ նաև, որ գոնե մի քիչ կարողացա մարդկանց համոզել, որ մտածեն իրենց կյանքի մասին...

Leo said...

Այ թե հնարավոր լիներ հատիկ-հատիկ բոլոր մարդկանց գլխները մտցնել այդ պարզ, բայց հանճարեղ ճշմարտությունը... կարծոմ եմ շատ ավելի երջանիկ հասարակություն կունենայինք... ու կաթվածի շատ ավելի պակաս դեպքեր! Ապրեք!

LyusOK said...

Ինչքան որ կարողացա հատիկ - հատիկ կմտցնեմ, և եթե մեզանից յուրաքանչյուրն էլ իր հերթին նույն կերպ շարժվի, շատ քիչ ժամանակում կունենանք զգալի արդյունք...

Post a Comment